e-Kiosk.pl - Press 12/2008

czytaj

Press

12/2008 (15.12.2008)

Liczba stron: 238

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z prowadzącymi poranki radia RMF FM - Przemysławem Skowronem i Witoldem Lazarem; zarobki w warszawskich mediach w 2008 roku; kulisy rezygnacji prezesa Agory SA; wywiad z Józefą Hennelową z "Tygodnika Powszechnego"; spółdzielnie dziennikarskie trudną formą własności; ABC autoryzacji; tabu w mediach; wyniki badania portali plotkarskich; najgłośniejsze transfery osobowe 2008 roku w reklamie; Konferencje są passé - rozmowa z guru PR-owców Alvinem Golinem.

Dodatki: Dzienniki 2008 (kondycja i przyszłość prasy codziennej w Polsce i wybranych krajach zachodnich) oraz Top Marka (zestawienie najczęściej opisywanych w polskiej prasie branż).

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis