e-Kiosk.pl - Press 5/2012

czytaj

Press

5/2012 (30.04.2012)

Liczba stron: 186

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Kultową konferencją idei wartych rozpowszechniania kieruje były brytyjski dziennikarz; jak współpracować z autorem zewnętrznym i przeżyć; sylwetka prezesa BBDO Piotra Batogowskiego; rozmowa z Jarosławem Gugałą, dyrektorem Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat; Eliza Michalik po plagiatach w „Gazecie Polskiej” dostała szansę od Superstacji; dziennikarze są przeciw autoryzacji – gdy im to wygodne; telewizje żerują na lokalnych mediach, zwłaszcza na prasie; e-wydania podnoszą statystyki sprzedaży czasopism.
Dodatki: Konferencja prasowa, Prasa, głupcze.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis