e-Kiosk.pl - Press 6/2012

czytaj

Press

6/2012 (01.06.2012)

Liczba stron: 110

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Korona z głowy – rozmowa z Katarzyną Kolendą-Zaleską; Grand Press Photo 2012: relacja z gali, prezentacja nagrodzonych zdjęć i ich autorów, rozmowa z Jodi Bieber, przewodniczącą jury, rozmowa z Maksymilianem Rigamontim, autorem Zdjęcia Roku; naturalny wizerunek Franciszka Smudy; ranking antyrzeczników – najgorsi rzecznicy prasowi w Polsce; tabloidowy dżentelmen: Łukasz Warzecha z „Faktu” pisze najlepiej, gdy się wścieka; roztrwoniona pamięć prasy: scyfryzujmy archiwa polskich gazet, bo znikną bezpowrotnie; do e-magazynów trzeba dokładać, ale wkrótce mogą stać się atrakcyjnym biznesem; znajomość technik multimedialnych nie zwalnia młodych dziennikarzy z obowiązku myślenia; wywiad z Liao Yiwu, laureatem Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za reportaż literacki; raport: CSR w praktyce polskich firm; reklama w mediach społecznościowych; wywiad z Johannem Wachsem, specjalistą strategii komunikacji marketingowej w Grey Group; Polska staje się centrum adaptacji reklam, a nie ich kreacji; relacja z III Ogólnopolskiego Turnieju Piłkarskiego Press Cup.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis