Pełno zasadzek – „Wydawcy widzą w nas przede wszystkim kury znoszące jajka, a jeśli chcą, by kura znosiła siedem jajek tygodniowo, a ona znosi cztery, zamieniają ją na inną kurę” – Wojciech Maziarski; propaganda sukcesu – dziennikarze znów zamiast faktów o Euro 2012 sprzedawali emocje; zabić kreta – dlaczego trudno odróżnić „Newsweeka” od „Wprost”; oglądalność CNN w Ameryce spada na łeb na szyję – czy da się odwrócić trend; jak oni wyglądają – ludzie znani z ekranu na żywo bywają nie do poznania; paskiem po oczach – warsztat pisania pasków w kanałach informacyjnych; inwestycja z odroczonym zwrotem – w mobilnych aplikacjach prasowych drzemie finansowy potencjał; bezpieczeństwo i rozwój pracowników stanowią o wizerunku firmy; sponsorzy olimpiady w Londynie liczą na zyski z prestiżu; 10 przykazań dla dziennikarza – piarowcy uczą dziennikarzy współpracy.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis