Bednarze – może czytelnikom się podoba, gdy jeden dziennikarz przywali drugiemu – tylko, że robota dziennikarska jest gdzie indziej; gwałt na rozumie – media w obliczu niepoprawnych politycznie zachowań głupieją - albo stadnie linczują winnego, albo dokonują samookaleczenia; zysk z półtora procent czytelników – dzięki wprowadzeniu opłat za treści online „The New York Times” zarabia i to coraz lepiej; gadać do zielonego – wirtualne studia są w telewizjach coraz powszechniejsze, bo małym kosztem zapewniają różnorodność obrazu; telewizja w rozmiarze XXS – dla właściciela Superstacji bardziej od jej oglądalności i przychodów liczy się koncesja; geniusz badań – Gemius jest monopolistą badań internetu w Polsce, nie tylko dlatego, że jest tańszy niż konkurencja; rysie na antenie – wszystko, co chcielibyście wiedzieć o pracy researcherów w telewizyjnych programach informacyjnych.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis