e-Kiosk.pl - Press 1/2009

czytaj

Press

1/2009 (15.01.2009)

Liczba stron: 126

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Grand Press 2008 - zdobywcy laurów, relacja z gali, głosy redakcji i lista nominowanych. rozmowa z Dziennikarzem Roku - Bogdanem Rymanowskim, rok Lisa w telewizji publicznej, porażki 2008 - tytuły, które zniknęły, zapiski Jerzego Turowicza w 10. rocznicę jego śmierci, dlaczego prognozy pogody w polskiej telewizji są tak niedokładne, raport: media w regionach, przyszłość reklamy outdoorowej, na czym polega marketing sportowy, PR Janusza Palikota.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis