e-Kiosk.pl - Press 2/2009

czytaj

Press

2/2009 (14.02.2009)

Liczba stron: 108

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

W PRESS 2/2009 m.in.: wywiad z dziennikarzem ekonomicznym Tadeuszem Moszem, procesy Adama Michnika, z czego wynika pozycja przewodniczącego KRRiT, Barbary Hollender przepis na wywiad, granica niezależności w custom publishing, ABC sprostowań, dlaczego rosną ceny gazet, choć ich sprzedaż spada, działania CSR firm, zwierzęta w reklamie i filmie, Internet wysysa ogłoszenia drobne z rynku, wizerunkowa kampania Ikei.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis