e-Kiosk.pl - Press 10/2012

czytaj

Press

10/2012 (01.10.2012)

Liczba stron: 162

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Tomasz Sekielski – uciekinier; top 15 blogów o książkach; 10 błędów „Przekroju”; media leżą na parkiecie – obecność na giełdzie ma dziś dla mediów więcej minusów niż plusów; ranking agencji PR; cień Levesona – po aferze podsłuchowej brytyjskie gazety boją się zadzierać z celebrytami; skracanie smyczy – co wolno dziennikarzowi w blogach i mediach społecznościowych; pierwsze takty Piano – internauci i wydawcy o zamykaniu treści w Internecie.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis