Jak pół roku od startu radzi sobie portal Tomasza Machały natemat.pl; amerykański „Newsweek” znika z rynku prasy drukowanej; najlepsi dziennikarze, politycy i artyści na Twitterze; sylwetka dziennikarza i wydawcy „Tygodnika Podhalańskiego” Jerzego Jureckiego; Martin Weigel z agencji Wieden + Kennedy rozprawia się z mitami o reklamie; internetowe memy na usługach komunikacji reklamowej.
Dodatki: Reklama w Internecie
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.