Będziemy krzyczeć wszyscy – rozmowa z Ewą Żarską, reporterką Polsat News; Chajzer senior może się już uczyć od juniora, jak maksymalnie wykorzystać swoją popularność; Agata Kasprolewicz o warsztacie reportera radiowego; dziennikarze antysemici, czyli jak runął mur poprawności politycznej; Sławomir Zapała, czyli gwiazdor rock polo, jest tworem profesjonalnie wykreowanym; temat fake newsów stał się takim samym problemem jak to, co one określają; rozmowa z reporterem i biegaczem Wojciechem Staszewskim; kolektywy, stowarzyszenia, fundacje – dziennikarze i fotoreporterzy szukają różnych sposobów na realizowanie się w zawodzie; niemal jednocześnie ruszyły dwa internetowe radia sportowe; temat wysokiego ryzyka: jak informować o samobójstwach, by nie prowokować kolejnych; dlaczego prasa przegrywa z portalami walkę o popularność i pieniądze; sekcja specjalna: biura reklamy.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis