e-Kiosk.pl - Press 3/2009

czytaj

Press

3/2009 (14.03.2009)

Liczba stron: 152

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Ewą Wanat, redaktor naczelną radia Tok FM; media zbagatelizowały sprawę porwanego Polaka w Pakistanie; media często cytowane, ale czy opiniotwórcze?; rozmowa z Anthonym Suau - zwycięzcą World Press Photo 2009 – i z polskimi laureatami konkursu; przyczyny i skutki nagłej rezygnacji szefów PAP-u; sponsoring tytularny - drogi i trudny, ale skuteczny; "Wychodzenie z nałogu", czyli odejścia z branży reklamy; tajemnicze spotkania PR-owców konkurencyjnych mediów; studia kierunkowe dla marketingowców, PR-owców i dziennikarzy; dodatek: Internet 2009 przygotowany z PBI, w nim m.in.: TOP 100 polskich witryn, profil polskiego internauty i oczekiwania e-konsumenta, reklama online: analiza i prognozy, charakterystyka e-społeczności.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis