e-Kiosk.pl - Press 4/2007

czytaj

Press

4/2007 (14.04.2007)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Produkt zakupiony
  Czytaj
115,00 zł

Opis

W numerze: najlepsi pracodawcy w mediach, o marketingu szeptanym w rozmowie z Paulem Marsdenem, o lustracji dziennikarzy w rozmowie z Ewą Milewicz, wywiad z Michałem Figurskim, koniec restrukturyzacji w Agorze, o topniejących miejscach pracy dla dziennikarzy regionalnych, jak zarabiają stacje telewizyjne w nocy, jak powstaje wstępniak, przegląd tłoczni płyt, o starcie sieci Play i inne tematy. Do numeru dołączony jest dodatek na temat Grupy Wydawniczej Infor SA.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis