Jak dziennikarska bylejakość wysadziła wiarygodność „Rzeczpospolitej”; angielskie tłumaczenie książki o Kapuścińskim zbiera negatywne żniwo; siedem trendów głównych w prasie codziennej w 2012 r.; ranking blogów podróżniczych; po wyłączeniu analogowej telewizji niektóre stacje tracą; jak przygotować się do wystąpienia przed kamerą; kryzys nie zaszkodził luksusowym brandom.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.