e-Kiosk.pl - Press 4/2009

czytaj

Press

4/2009 (01.04.2009)

Liczba stron: 108

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Ranking 20 ogólnopolskich radiowych serwisów informacyjnych i pierwszy ranking reklamowej skuteczności celebrytów; wywiad z Markiem Przybylikiem; zapaść ukraińskich mediów; Alex Majoli twierdzi, że każda fotografia kłamie; Stefan Szczepłek o dziennikarstwie sportowym; ambitny plan szefa polskiej Burdy; lokalne portale informacyjne coraz większą konkurencją dla lokalnej prasy; o skutecznym e-mail marketingu; przetargi w branży PR pieśnią przyszłości; zalety unibrandu

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis