Relacja z gali Grand Press 2012; czy nowy tygodnik Pawła Lisickiego powtórzy sukces „Uważam Rze”; sylwetka Martyny Wojciechowskiej; dlaczego media milczały po słowach Grzegorza Brauna o strzelaniu do dziennikarzy; warsztat dziennikarza śledczego Bertolda Kittela; sprzęt vlogerów jest amatorski, a mimo to osiągają profesjonalne efekty; flat fee to rzadki, ale cenny model sprzedaży reklam w wortalach; wywiad z Tonym Wrightem, prezesem sieci reklamowej Lowe and Partners; najlepsze i najgorsze projekty product placement w polskich serialach telewizyjnych; jak traktować publiczną krytykę firmy na Facebooku.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.