e-Kiosk.pl - Press 5/2009

czytaj

Press

5/2009 (30.04.2009)

Liczba stron: 144

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z Małgorzatą Kosik, prowadzącą "Happy hour" w TV4; sylwetka Piotra Niemczyckiego, prezesa Agory SA; o pracy tzw. ucha w programach na żywo; spór Ruchu z Bauerem o marże; jak sobie radzić z atakami paniki przed mikrofonem; brytyjscy dziennikarze promują się w Internecie; mikroblogi jako źródło informacji; fotografia na sprzedaż - usługi agencji foto i banków zdjęć; wizerunek marki medialnej: jakość i promocja; kampanie nagrodzone w Media Trendy; błędy programów lojalnościowych.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis