Eksperci radzą, gdzie znaleźć pieniądze na wdrożenie nowoczesnych technologii; Mikołaj Małaczyński z Legimi znów rusza z e-bookami w abonamencie; gdy politycy się nie wtrącają, biznesowa współpraca z firmami ze Wschodu świetnie się układa. Polski klimat służy Luxoftowi, który rośnie jak na drożdżach; Polpharmę kuszą Rosja i Turcja; polskie Nestle celuje w dziesiątkę; niski wskaźnik wzrostu cen nie powinien zaszkodzić polskiej gospodarce, bo inflacyjna pułapka jeszcze nam nie grozi; KE zbada, czy urzędnicy ścigający złomową mafię nie posunęli się za daleko.
Dodatki: Rozwój młodego Biznesu.
Puls Biznesu jest źródłem informacji gospodarczo-biznesowej. Dziennik kierowany jest do kadry zarządzającej, osób podejmujących kluczowe w firmach decyzje i innych osób zainteresowanych tematyką biznesu. Czytelnikami Pulsu Biznesu są biznesmeni, menedżerowie różnego szczebla, analitycy, specjaliści w firmach. W Pulsie Biznesu znaleźć można newsy ze świata biznesu i polityki, komentarze i porady specjalistów, raporty tematyczne, analizy i prognozy z dziedziny finansów.
Dziennik dla ułatwienia podzielony jest na trzy działy: newsy, sekcja poświęcona branży, inwestor.
Gazetę tworzymy z myślą o wspieraniu przedsiębiorców. Prenumeratę kupują nie tylko gigantyczne spółki, ale również przedsiębiorcy z małych i średnich firm.
Uwaga: opcja drukowania e-wydań opublikowanych do 04.02.2011 jest dla tego tytułu wyłączona.