e-Kiosk.pl - Press 2/2013

czytaj

Press

2/2013 (01.02.2013)

Liczba stron: 76

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Najmniej trafione wystąpienia celebrytów w reklamach; Witold Szabłowski odkrywa, na czym polega zawód reportera; rozmowa z Krzysztofem Stanowskim, założycielem Weszlo.com; reportaż wspomnieniowy o Teresie Torańskiej; reporter wojenny „Gazety Wyborczej” i dziennikarz PAP Wojciech Jagielski został bohaterem książki swojej żony; coraz częściej marketerzy firm powierzają produkcję spotów internetowych młodym konsumentom; rozmowa z Pawłem Lisickim, założycielem „Tygodnika Do Rzeczy”; sylwetka Bogdana Tomaszewskiego, legendarnego dziennikarza sportowego.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis