e-Kiosk.pl - Press 3/2013

czytaj

Press

3/2013 (01.03.2013)

Liczba stron: 110

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Agora po odejściu prezesa Piotra Niemczyckiego; laureaci World Press Photo 2013 – rozmowa z autorem zwycięskiego zdjęcia Paulem Hansenem; dwanaście tygodników społeczno-politycznych powalczy o przetrwanie na zmniejszającym się rynku; doświadczeni dziennikarze radzą, jak archiwizować materiały i nie zginąć; ranking i mapa najlepszych eventowni w Warszawie; mikrofirmy na rynku reklamy i PR – jak uniknąć błędów; programy do przenoszenia prasy na tablety.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis