Z szatni – rozmowa z Michałem Polem, dziennikarzem sportowym; praca marzeń – korespondenci zagraniczni w Polsce spełniają się i zarabiają; uśmiech reportera – Piotr Kraśko, szef „Wiadomości”, jest tajemnicą nawet dla własnych dziennikarzy; top blogów dziennikarskich – 12 dziennikarzy, którzy najlepiej blogują; przepis na zdjęcie – tajniki przygotowań zdjęć kulinariów; dziennikarz na safari – nawet bogaty niemiecki dziennikarz nie ma oporów przed wyjazdem ze sponsorem; nakręcić zyski – ile można zarobić na filmach w YouTube; żonglować czytelnikiem – cykl wydawniczy amerykańskich pism coraz częściej zaczyna się od tabletów; walka o każdy ekran – cyfryzacja kin pomaga zdobywać nowych klientów reklamowych; pracodawca ze znakiem jakości – dobry wizerunek pozwala firmom taniej rekrutować.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis