e-Kiosk.pl - Press 5/2007

czytaj

Press

5/2007 (15.05.2007)

Liczba stron: 112

Dostępne na:

 
Produkt zakupiony
  Czytaj
115,00 zł

Opis

W numerze: rozmowa z Arturem Andrusem, Polskie Radio odebrało głos Ewie Szumańskiej, Jacek Fedorowicz nawołuje by lustracja nie podzieliła dziennikarzy, lustracja Kapuścińskiego bez dowodów, właściciel "Machiny" - wizjoner czy szaleniec, niedźwiadek z berlińskiego zoo stał się marką narodową, co zrobi Eurozet po przejęciu Ad.pointu, dzienniki ogólnopolskie atakują dzienniki ekonomiczne, wydawcy prasy fachowej robią biznes w Internecie, jak zepsuć program telewizyjny skazany na sukces, agencje interaktywne mogą przebierać w klientach, żony polskich polityków nie dbają o wizerunek i wiele innych tematów.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis