e-Kiosk.pl - Press 5/2013

czytaj

Press

5/2013 (30.04.2013)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Hala odlotu – rozmowa z Katarzyną Janowską, dyrektor TVP Kultura; intelektualnie obrzezani – „Focus Historia Ekstra” chciał dobrze, wyszło źle; tour detoks – David Walsh opowiada, jak demaskował kłamstwa Lance’a Armstronga; źródło naszych czasów – Bartosz Węglarczyk radzi, jak używać Twittera; Jastrzębie prawicy – założyciele Hipster Prawicy przejmują pałeczkę od 50-latków; wymyślone w metrze – teksty z gatunku longform podbijają Internet; inwestuj w to, czego się boją – radzi szef holdingu reklamowego WPP Martin Sorrell; wspólna wygrana – jak dzięki mediom zwiększyć efekt sponsorowania sportu; jak szybko stracić fanów – czyli case study NC+ na Facebooku.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis