Relacja z gali Grand Press Photot 2013 i nagrodzone zdjęcia; sylwetka Agnieszki Kublik, dziennikarki politycznej „Gazety Wyborczej”; sylwetka Rafała Barana, prezesa Grey Group Poland; francuski portal Mediapart udowadnia, że możliwe jest prawdziwe dziennikarstwo w sieci; analiza powiązań między firmami Grzegorza Hajdarowicza; co zrobić, by pracownicy promowali i cenili swoją firmę.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.