Wywiad numeru: Miuosh; temat numeru: zmiana (Kiedy wyjechać w podróż dookoła świata, zmienić zawód, schudnąć, ogłosić bankructwo, iść do psychoterapeuty); moto: elektromobilność (m.in. tydzień z autem elektrycznym, „elektryki” dla Kowalskiego, elektryczne FAQ, fakty i mity o elektromobilności); mój pierwszy raz: deprywacja sensoryczna; polowanie na biegaczy: survival race; savate: kick-boxing znad Loary; Dubaj się zmienia; Meksyk: road trip; podróż: Bejrut; rozmowa z seksuologiem: stara miłość nie rdzewieje; jak się kłócić z szefem (i nie wylecieć z pracy); naprawdę jest taki zawód: malarz skór; test: sokowirówki, wyciskarki i blendery; gry hybrydowe; witamy w Apple Muzeum; 50 rzeczy z nowych kolekcji na wiosnę; sportowa elegancja: koszulki polo z długim rękawem; dobrana para: Levi’sy na każdą sylwetkę; 5 trendów, na które warto mieć oko; produkty do włosów; zegarek miesiąca: Casio G-SHOCK; historia jednego przedmiotu: kamizelka kuloodporna.
Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).
„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.
„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.
czytaj więcej
zwiń opis