Dominika Kulczyk-Lubomirska biznes ma we krwi; była naczelna „Le Monde” wie, jaka rewolucja czeka media; polscy designerzy z najdroższych aut świata stworzyli kolekcję mebli; dlaczego Polacy kochają siatkówkę; Nobel i milion w kieszeni to za mało; Holly Hunter – wyzywająca aktorka i spokojna domatorka; agentka PZU radzi, jak być mądrym przed szkodą; brytyjska stolica kusi dziś smakoszy z całego świata; cat cafes – idealne rozwiązanie dla zapracowanych miłośników zwierząt; Karen Berg – dzięki niej czerwone nitki na nadgarstkach nosi pół świata; Afryka – okrucieństwo spotyka tu dobroć, a starcie wciąż jest nierozegrane; na szlaku szaleństwa; auto – sport made in Japan.
Magazyn „Sukces” to miesięcznik poświęcony rozwojowi osobistemu. Opowiada o ludziach, którzy już ten sukces osiągnęli - nie tylko w sferze biznesowej - ale również o tych, którzy aspirują do bycia człowiekiem sukcesu. Wydawcą magazynu „Sukces” jest spółka Gremi Business Communication.
czytaj więcej
zwiń opis