W numerze m.in.: rozmowa o końcu ery prasy z Jackiem Utko, dyrektorem artystycznym grupy Bonnier Business; dlaczego środowisko nie broni zwolnionej z TVP Hanny Lis; walka wydawców w obronie swoich praw do tekstów rozkradanych w sieci; wywiady: ze Spencerem Plattem, przewodniczącym jury Grand Press Photo 2009 i Rafałem Malko, autorem Zdjęcia Roku 2009; Polsat w kryzysie; pierwszy Pulitzer dla wspólnego projektu dziennika i witryny; nowe kanały muzyczne na platformach internetowych; w Hamburgu gazety z całego świata można wydrukować w kiosku; raport: ranking witryn tygodników lokalnych; Polski Konkurs Reklamy KTR 2009.
Dodatek: CSR 2009 trendy.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.