e-Kiosk.pl - Press 9/2013

czytaj

Press

9/2013 (02.09.2013)

Liczba stron: 80

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Nadawcy postanowili do bólu wykorzystać modę na programy kulinarne - 13 polskich stacji serwuje ich 25; rozmowa z Beatą Pawlikowską; Polska ma trzech freelancerów, którzy przekazują światu prawdę o targanych wojną krajach - jeden z nich, Marcin Suder, miesiąc temu został porwany w Syrii; Tomasz Tomczyk o pseudonimie Kominek I to bloger, który do swojej pozycji doszedł przez wulgarne i obraźliwe teksty.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis