e-Kiosk.pl - Press 1-2/2021

czytaj

Press

1-2/2021 (04.01.2021)

Liczba stron: 256

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
23.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Dariuszem Rosiakiem, Dziennikarzem Roku 2020; Grand Press 2020: zwycięzcy, nominacje, Dziennikarz Roku; jak Ewa Winnicka zdobywa zaufanie bohaterów swoich reportaży; Aleksandra Jakubowska, dawny symbol lewicy, jest twarzą prawicowej telewizji internetowej braci Karnowskich; rozmowa z youtuberem Martinem Stankiewiczem; Polska rusza węgierską drogą po zakupie 20 gazet regionalnych przez Orlen; rozdwojone dzieci Trójki: oficjalnie Radio Nowy Świat i Radio 357 się wspierają, nieoficjalnie – spierają; jak Iwona Bocian-Zaciewska przeżyła kilkunastu prezesów TVP i z powodzeniem trwa dalej;reportaż Marcina Gutowskiego o ks. kard. Dziwiszu jest sygnałem końca tabu wokół Jana Pawła II; Google dopieszcza wybranych wydawców: w Niemczech działa już usługa Google News Showcase, która ma pomóc prasie, tej, którą lubi Google; per aspera ad abstra: abstrakcyjnie duże koszty sprawiły, że inwestycja w firmę youtuberów będzie się długo zwracać; co pisano w zachodnich mediach o Strajku Kobiet, jest równie ciekawe, jak to, co przemilczano; w trakcie amerykańskiej kampanii wyborczej dziennikarze nie powtórzyli błędów, które w 2016 roku ułatwiły Trumpowi zdobycie prezydentury; Halo.Radio systematycznie traci słuchaczy i fundusze – winą obarczany jest Kuba Wątły; jak zarządzać pracą w domu: które aplikacje najlepiej pomogą w zorganizowaniu pracy zdalnej; Katarzyna Nosowska równie dobrze radzi sobie na Instagramie, jak na scenie; R4S Consulting, agencja założona przez Adama Hofmana, chciała się uwiarygodnić, a zniszczyła swój wizerunek; kampanie wykorzystujące bieżące wydarzenia wymagają szybkości, intelektu i dystansu; pandemia i lockdown odczarowały pracę zdalną w agencjach kreatywnych i mediowych; LinkedIn, największy portal rekrutacyjny na świecie, upodabnia się do Facebooka; jak skutecznie dotrzeć do klienta za pomocą przesyłek bezpośrednich; sekcja specjalna: panorama reklamy 2020.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis