e-Kiosk.pl - Press 3-4/2021

czytaj

Press

3-4/2021 (01.03.2021)

Liczba stron: 192

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
23.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Piotrem Kraśką, prowadzącym „Fakty” TVN; rozmowa z Olgą Gitkiewicz, laureatką nagrody za ksiażkę reporterską roku Grand Press 2020; Maciej Skrzątek vel Wróżbita Maciej konsekwentnie wspina sie po drabinie celebryckości; Paweł Kastory to jedna z najważniejszych postaci w polskiej reklamie; sekcja specjalna: biura reklamy; ustawa o podatku od reklamy ma pogorszyć sytuację mediów krytycznych wobec władzy; w protest przeciw nowej daninie włączyły się solidarnie niemal wszystkie niezależne media; kim jest Agnieszka Kamińska, która gdy została prezeską Polskiego Radia, wykończyła Trójkę?; nie umiemy mówić dziennikarzom trzymającym z władzą, co sądzimy o ich postawie; amerykańska platforma blogowa przekonuje dziennikarzy, że dobrze zarobią na pisaniu newsletterów; nie ma szans, by bez kliknięcia zrozumieć, co kryją w sobie tytuły-zagadki na portalach; randkowy show, w którym nikt nie ma nic do ukrycia, zachwyca i budzi kontrowersje; dlaczego polscy publicyści uważają, ze czytelnicy czekają na ich prognozy, i jak często się mylą; Alden Global Capital bogaci się na dziennikach lokalnych, tnąc etaty i sprzedając redakcyjne siedziby; czytelnicy lokalnych mediów wolą sobie dokładać na forach, niż dyskutować konstruktywnie; Judyta Papp, fotografka znanych Polaków, znalazła sposób, by na swoich zdjęciach zarabiać podwójnie; warsztat: jak pisać o osobach LGBT+, jak nie popełniać gaf i okazywać szacunek słowem; publiczna TV w Holandii usunęła ze swoich wozów transmisyjnych logo w obawie przed napaściami; rozmowa z Maciejem Petruczenką, laureatem Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego Grand Press 2020; jak dostałam pracę marzeń i fotografowałam unijnych komisarzy; agencje reklamowe musiały w pandemii zweryfikować swoje słabe i mocne strony i postawić na nowe umiejętności; specjaliści od e-mail marketingu doradzają, jak pisać newslettery, by sprzedawać więcej; reklamy bez emocji nie mogą istnieć – jak wzbudzać uczucia, by trafiać do klientów i ich portfeli.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis