Internet to nie zabawka – z Sylwią Czubkowską o technologiach i dziennikarstwie rozmawia Iga Kołacz; WORLD PRESS PHOTO: Duńczyk laureatem za Zdjęcie Roku 2021, Włoch za Reportaż Roku; pożyteczny Jakimowicz: niegdyś aktor i dandys, dziś w TVP – czy pomoże mu ona w walce z oskarżeniami?; warsztat: social media ninja de luxe – redaktorka prowadząca Elle.pl wyjawia, jak jej tytuł buduje zasięgi w sieci; cienka skóra Obajtka: wizerunek prezesa Orlenu pękł po taśmach „Wyborczej”; Witold Gadowski mógł być poważanym publicystą, ale utonął w teoriach spiskowych; z miłości do Bugu: 150 stron reportaży, wywiadów i wysmakowanych zdjęć; ZnanyLekarz.pl ma szansę stać się pierwszym polskim jednorożcem; trudne słowo przepraszam: nikt nie lubi przyznawać się do błędów, a najbardziej media; „Dziennik Wschodni” pod górkę: czy gazeta przeżyje konflikt redakcji z właścicielem?; foxyfikacja brytyjskich informacji: bliski start nowych prawicowych kanałów newsowych niepokoi opinię publiczną na Wyspach; Woś w zderzaczu hadronów: od dawna nie przepadają za nim liberałowie, ale ostatnio z Rafałem Wosiem problem ma też lewica i centrum; stachanowcy propagandy: ulubieni komentatorzy „Wiadomości” TVP są wszechstronni i zawsze dyspozycyjni; warsztat: wywiad jest dla mnie – Tomasz Kwaśniewski ujawnia 10 swoich sposobów na udany wywiad; nie streaming, ale mała telewizja: organizatorzy eventów z powodzeniem wykorzystują technologie i przyciągają widzów; proces za śledztwo: odkrył pęknięcie w burcie promu „Estonia” i trafił przed sąd; nowszy model: Jacek Kurski na wojnie z badaniami oglądalności telewizji; algorytmy zadomawiają się w redakcjach: sztuczna inteligencja zamiast dziennikarzy – to już się dzieje!; chmura w ogniu: pożar w Strasburgu spowodował paraliż mediów w Polsce; warsztat jak nie być pajacem: o sztuce prowadzenia wydarzeń online opowiada Maciej Kautz; konstruktywnie o problemach: niemieckie media rozwijają dziennikarstwo rozwiązań – piszą nie tylko o problemach, ale i o pozytywach; warsztat: jak unaocznić dane – tajniki wizualizacji danych krok po kroku; SEKCJA SPECJALNA: studia produkcyjne; zwycięzcy Ad Wo/Man.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis