e-Kiosk.pl - Press 10/2013

czytaj

Press

10/2013 (01.10.2013)

Liczba stron: 142

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Łazarewicz kontra MDI, czyli czarny PR i dziennikarz; Axel Springer AG przestawia się na media cyfrowe; Piotr Głuchowski o reportażu, książkach i fikcji; portal Filmweb pokazuje, jak z pasji zrobić pracę; chcąc tworzyć media dla Polek, trzeba się zmieniać tak jak one; TVP napracowała się, by zamiast sukcesu TVP Info mieć spadek oglądalności; Jan Wróbel pisze, dlaczego politycy nie powinni słuchać publicystów; konkurencja zmusza kanały do inwestowania w lokalne programy; reklama Play udowadnia, że widz sam decyduje, kto jest celebrytą; rozmowa z Maciejem Nowakiem, jurorem „Top Chef” w Polsacie.

Dodatki: Top Marka.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis