e-Kiosk.pl - Press 7/2009

czytaj

Press

7/2009 (01.07.2009)

Liczba stron: 88

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Karolina Korwin Piotrowska o tym, że magazyny traktują czytelników jak kretynów, a celebryci sprzedają się choćby za ciuchy; raport: target young - pisma dla dzieci oparte na licencji, bohaterowie kreskówek w reklamie; echa sprawy Kataryny: starcie dziennikarzy i blogerów; fotokasty, multimedialne prezentacje zdjęć, systematycznie zdobywają Internet; rynek branży energetycznej się aktywizuje – najprężniejsi podpisują umowy z kilkoma agencjami reklamowymi; na przepełnionym już rynku leków niezbędne jest zintegrowanie działań marketingowych; IPN z punktu widzenia public relations robi niewiele, aby pokazać, że walcząc o przejrzystość życia publicznego, sam jest bez skazy.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis