e-Kiosk.pl - Press 11/2013

czytaj

Press

11/2013 (31.10.2013)

Liczba stron: 126

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Tomasz Lis, reklamując Powerade, chce zarobić na deficytowy portal; media przekonują się do newsgames, czyli internetowych gier o podłożu dziennikarskim; rozmowa z Nickiem Daviesem, którego teksty powaliły tygodnik Ruperta Murdocha; nowy właściciel „Przekroju” jest tak samo tajemniczy, jak przyszłość jego pisma; media krytykują blogerów modowych, ale nie lekceważą ich potencjału marketingowego; najlepsze przykłady marketingu sensorycznego; co lepsze: sponsorowanie obcych imprez kulturalnych czy organizowanie swoich.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis