e-Kiosk.pl - Press 8/2009

czytaj

Press

8/2009 (01.08.2009)

Liczba stron: 136

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Raport - prasa codzienna i bezpłatna: wydawcy dzienników zmieniają politykę wobec reklamodawców; rozmowa z Mariuszem Rokosem, prezenterem Chilli Zet; dziennikarze tracą pracę w kryzysie; oferty last minute w reklamie; fotografowie prasowi przegrywają z amatorami; sposoby wydawców na zwiększenie sprzedaży egzemplarzowej; droga w jedną stronę: dziennikarze przechodzą do public relations; fatalny wizerunek branży PR; domy mediowe - 10 najlepszych pracodawców; powstaje e-papier, który może zagrozić czytnikowi Amazon Kindle.
Dodatek: centra pobytowe na Euro 2012.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis