e-Kiosk.pl - Press 9/2009

czytaj

Press

9/2009 (01.09.2009)

Liczba stron: 94

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z Maciejem Kurzajewskim, dziennikarzem sportowym TVP; Bez przebaczenia - o Tomaszu Sakiewiczu, naczelnym "Gazety Polskiej"; TVN: koniec epoki Walterów; rosyjskie media o zwolnieniu Wiktora Batera, byłego korespondenta TVP w Moskwie; sporna prasówka - wydawcy i firmy press-clippingowe; Radio Wrocław pokazuje jak zarabiać nie tylko na reklamie; wydawcy szkolą się za pieniądze UE; rośnie segment pism custom publishing; design coraz częściej sprzedaje markę; rozmowa z Tomaszem Bartnikiem, dyrektorem Saatchi&Saatchi; w pogoni za targetem - kampanie mobilne; warsztaty dla młodych fotografów; Robert Kozyra: dlaczego radio przegrywa z internetem.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis