e-Kiosk.pl - Press 1-2/2024

czytaj

Press

1-2/2024 (04.01.2024)

Liczba stron: 278

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
23.00 zł
115,00 zł

Opis

Dobre chęci i chaos zdominowały przejęcie mediów publicznych; czym jest komentariat i dlaczego każdy rozumie go inaczej; założyciel Amazona nie chce wciąż dopłacać do „Washington Post”; serwis prawny, który jest antyukraińska propagandą; rozmowa z anonimowym informatykiem, który analizował propagandę TVP; bogaci, wpływowi i eleganccy - uosobienie czaru i szpetoty II RP; podczas finału SuperBowl królują najdroższe reklamy.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis