Pierwszy ranking portali samorządowych polskich miast; ranking przychodów
agencji PR; badania poziomu wiedzy media plannerów; rozmowa z Piotrem
Metzem, redaktorem naczelnym „Machiny”; dziennikarze krytykują kompetencje
Rady Etyki Mediów; „Dziennik Gazeta Prawna” - ocena gazety po fuzji;
sylwetka Krzysztofa Kubasiewicza, kontrowersyjnego współwłaściciela radia
Parada; pomysły na "Przekrój" jego nowego właściciela; sposoby niemieckich
wydawców na wychowywanie sobie czytelników; fikser - prawa ręka dziennikarza
za granicą; dlaczego radia dopieszczają ramówki weekendowe; organizatorzy
targów nie poddają się recesji; czas na product displacement; przegląd ofert
największych tłoczni płyt; Simon Boyd o wyzwaniach branży operatorów
kablowych.
Dodatki: Top marka, Chopin 1810-2010, Konferencja prasowa PGNiG.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis