e-Kiosk.pl - Press 10/2009

czytaj

Press

10/2009 (01.10.2009)

Liczba stron: 200

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Pierwszy ranking portali samorządowych polskich miast; ranking przychodów agencji PR; badania poziomu wiedzy media plannerów; rozmowa z Piotrem Metzem, redaktorem naczelnym „Machiny”; dziennikarze krytykują kompetencje Rady Etyki Mediów; „Dziennik Gazeta Prawna” - ocena gazety po fuzji; sylwetka Krzysztofa Kubasiewicza, kontrowersyjnego współwłaściciela radia Parada; pomysły na "Przekrój" jego nowego właściciela; sposoby niemieckich wydawców na wychowywanie sobie czytelników; fikser - prawa ręka dziennikarza za granicą; dlaczego radia dopieszczają ramówki weekendowe; organizatorzy targów nie poddają się recesji; czas na product displacement; przegląd ofert największych tłoczni płyt; Simon Boyd o wyzwaniach branży operatorów kablowych.
Dodatki: Top marka, Chopin 1810-2010, Konferencja prasowa PGNiG.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis