Wywiad z Wojciechem Jagielskim, dziennikarzem "Gazety Wyborczej",
amerykański wyrok na "Wprost",
Prawo dowolności - spór "Gościa Niedzielnego" z Alicją Tysiąc; ingerencja
Głównego Inspektora Farmaceutycznego w teksty dziennikarskie, magazyny dla
mężczyzn ich okiem, pomysły wydawców prasy na nowe źródła przychodów,
rozmowa z fotografem Łukaszem Trzcińskim, doświadczenia dzienników w USA po
przejściu do sieci, zaniechanie w KRRiT szkodzi nadawcom, pisma
specjalistyczne mogą się wzmocnić w kryzysie, blogerzy chcą pieniędzy od
wydawców, Gawroński wspomina rozmowy z Janem Pawłem II, ranking najmniej
kompetentnych rzeczników prasowych, jak utrzymać sprawdzony format reklamy,
strategie sponsorowania kultury, gościnnie - Łukasz Wejchert.
Dodatki: PressEuro 2012 edycja II, Targetowanie behawioralne w internecie.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis