e-Kiosk.pl - Press 11/2009

czytaj

Press

11/2009 (31.10.2009)

Liczba stron: 154

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z Wojciechem Jagielskim, dziennikarzem "Gazety Wyborczej", amerykański wyrok na "Wprost", Prawo dowolności - spór "Gościa Niedzielnego" z Alicją Tysiąc; ingerencja Głównego Inspektora Farmaceutycznego w teksty dziennikarskie, magazyny dla mężczyzn ich okiem, pomysły wydawców prasy na nowe źródła przychodów, rozmowa z fotografem Łukaszem Trzcińskim, doświadczenia dzienników w USA po przejściu do sieci, zaniechanie w KRRiT szkodzi nadawcom, pisma specjalistyczne mogą się wzmocnić w kryzysie, blogerzy chcą pieniędzy od wydawców, Gawroński wspomina rozmowy z Janem Pawłem II, ranking najmniej kompetentnych rzeczników prasowych, jak utrzymać sprawdzony format reklamy, strategie sponsorowania kultury, gościnnie - Łukasz Wejchert.
Dodatki: PressEuro 2012 edycja II, Targetowanie behawioralne w internecie.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis