Wywiad z rysownikiem Henrykiem Sawką; zarobki w warszawskich mediach w
2009 roku; ranking najdroższych dziennikarskich twarzy do wynajęcia; pętla newsów w mediach; oferta czarnego PR w
Internecie; inwestowanie w markę to w kryzysie skuteczna strategia; kontrowersje łączenia funkcji rzecznika i
dziennikarza; migracje 2009 - zmiany pracy ludzi mediów; SMS-owy biznes w mediach; wspomnienia Stanisława Pruszyńskiego z obsługi kampanii wyborczej Roberta Kennedy'ego; spoty korporacyjne trafiają do brytyjskich mediów; relacja z polsko-ukraińskiej konferencji Press Euro; rywalizacja polskich miast o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016; dlaczego domy mediowe miały mniejsze szanse w tegorocznym konkursie Effie Awards; mierzenie efektywności kampanii pozwala korygować mediaplan; zwiększanie efektywności reklamy kontekstowej.
Dodatki: Badania satysfakcji „Smile Check”, Konferencja prasowa CGS drukarnia.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis