e-Kiosk.pl - Press 1/2010

czytaj

Press

1/2010 (31.12.2009)

Liczba stron: 110

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

W Press 1/2010 m.in.: relacja z gali Grand Press 2009: nominacje, laureaci, wyniki głosowania redakcji, wyniki z poprzednich lat; wywiad z Tomaszem Lisem – Dziennikarzem Roku 2009; etyka dziennikarska a sprawa senatora Krzysztofa Piesiewicza; dziennikarze obsmarowują w blogach swoje byłe redakcje; wydawcy śledzą batalię Ruperta Murdocha z Google; po upadku „Trybuny”; rozmowa z Ewą Ewart, dokumentalistką BBC; porażki 2009; Radiofonia lokalna nie daje się kryzysowi; łącząc wydania tygodników wydawcy podnoszą średnią w danych ZKDP; telewizje idą za widzem do internetu; serwisy z nekrologami a granica niestosowności; jak błędy w zarządzaniu zaszkodziły domowi mediowemu Initiative Warszawa; fachowcy od reklamy zakładają własne agencje.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis