e-Kiosk.pl - Press 2/2010

czytaj

Press

2/2010 (01.02.2010)

Liczba stron: 116

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z Małgorzatą Domagalik, redaktor naczelną „Pani”; dlaczego Mariusz Max Kolonko nie wraca do telewizji; jak „Wprost” stracił dotychczasowego wydawcę, prestiż i czytelników; "Rzeczp", czyli wielka wyprz logo - po raz pierwszy opiniotwórczy dziennik sprzedał własny logotyp; historia znajomości Zygmunta Broniarka z prezydentem Bushem seniorem; wyzwania Marka Sowy, nowego prezesa Axel Springer Polska; skąd się biorą rozbieżności w danych o oglądalności; portale MM Moje Miasto przy współpracy dziennikarzy obywatelskich rozszerzają swój zasięg; pierwszy ranking internetowych serwisów sportowych; przestrzeń kinowa w nowoczesnej komunikacji marketingowej; kurczy się lista branż, które nie mogą liczyć na wsparcie PR-owców; raport: społeczna odpowiedzialność biznesu - zaangażowanie w działania CSR wzmocnieniem wizerunku firmowego.
Dodatek: Wideo w Internecie.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis