e-Kiosk.pl - Press 10/2007

czytaj

Press

10/2007 (15.10.2007)

Liczba stron: 182

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

W numerze: ranking polskich wydawców - wyniki 122 firm, lider stracił 5,7% przychodów; pytania o Tomasza Lisa i jego odsunięcie od "Wydarzeń"; wywiad z Piotrem Baronem; kolejne, niepokojące wyniki badań kompetencji polskich media plannerów; włoskie pomysły na gadżety do gazet; praca redaktora w internetowym serwisie informacyjnym; co robić, gdy telewizja nie ma już czasu reklamowego; agencje BTL mają przyszłość; boom na reklamy w Internecie. Wydanie zawiera dodatek poświęcony promocji miast z case studies.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis