Wywiad z reporterem Jackiem Hugo-Baderem; teksty sponsorowane Adama Wajraka
w "Gazecie Wyborczej"; recenzje kontrowersyjnej biografii Ryszarda
Kapuścińskiego; rozmowa ze zwycięzcą World Press Photo 2010; warsztat
kamerzysty telewizyjnego; nowy właściciel „Wprost” wciąż nie przedstawił
strategii rozwoju pisma; zmiany w regulaminie ZKDP dotyczące e-wydań;
oszczędności w Polskim Radiu; gadżet nadziei - czy iPad ocali gazety i
czasopisma; walka szefa Radia Plus o samodzielność w sieci; sposób
lokalnych
wydawców na kolportaż; lifestylowe magazyny kobiece - ocena czytelniczek;
inwestycja w niszowy projekt pomysłem na sukces wydawniczy?; jak radzą sobie
freelancerzy; dostawcy usług cyfrowych depczą sobie po piętach; Team One:
historia likwidacji świetnej agencji reklamowej; z widza czytelnik -
telewizje przenoszą idoli do książek i sieci; znane nazwiska w strategiach
promocyjnych uczelni; specjalizacja angielskich agencji PR w country
branding; dodatek: „Internet 2010”.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis