e-Kiosk.pl - Press 3/2010

czytaj

Press

3/2010 (01.03.2010)

Liczba stron: 134

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z reporterem Jackiem Hugo-Baderem; teksty sponsorowane Adama Wajraka w "Gazecie Wyborczej"; recenzje kontrowersyjnej biografii Ryszarda Kapuścińskiego; rozmowa ze zwycięzcą World Press Photo 2010; warsztat kamerzysty telewizyjnego; nowy właściciel „Wprost” wciąż nie przedstawił strategii rozwoju pisma; zmiany w regulaminie ZKDP dotyczące e-wydań; oszczędności w Polskim Radiu; gadżet nadziei - czy iPad ocali gazety i czasopisma; walka szefa Radia Plus o samodzielność w sieci; sposób lokalnych wydawców na kolportaż; lifestylowe magazyny kobiece - ocena czytelniczek; inwestycja w niszowy projekt pomysłem na sukces wydawniczy?; jak radzą sobie freelancerzy; dostawcy usług cyfrowych depczą sobie po piętach; Team One: historia likwidacji świetnej agencji reklamowej; z widza czytelnik - telewizje przenoszą idoli do książek i sieci; znane nazwiska w strategiach promocyjnych uczelni; specjalizacja angielskich agencji PR w country branding; dodatek: „Internet 2010”.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis