e-Kiosk.pl - Press 11/2007

czytaj

Press

11/2007 (27.11.2007)

Liczba stron: 166

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

"Jeden dziennik, jeden tygodnik, jeden miesięcznik, jeden portal" - Igor Zalewski opowiada o swojej pracy. Ponadto w wydaniu: dziennik "Polska" po debiucie, sylwetka Tomasza Wróblewskiego, kulisy pracy korespondentów wojennych, festiwal reklamy w Portorożu - skandal z motywami Auschwitz, trudna walka TV Puls o widzów i reklamodawców, jak ważne są emocje w przekazie reklamowym, Michał Kamiński - specjalista, który nie radzi sobie z własnym wizerunkiem.

Dodatek: ranking nadawców radiowych i telewizyjnych.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis