W najnowszym numerze Press m.in.:
O faktach i fikcji w książce Artura Domosławskiego "Kapuściński non-fiction" - dyskusji ciąg dalszy; wywiad z Jerzym Sosnowskim, przewodniczącym związku zawodowego dziennikarzy radiowej Trójki; najlepsze serwisy internetowe poświęcone kulturze; pomysły na oszczędności w TVP; dywagacje mediów zamiast informacji o osiągnięciach olimpijskich w Vancouver; o metaforycznym stylu sprawozdań sportowych Tomasza Zimocha; dramat Haiti poza zainteresowaniem mediów; autocenzura mediów wg KRRiT; kariery zagranicznych menadżerów w polskiej telewizji; Krzysztof Kąkolewski wspomina rozmowy z nazistowskimi zbrodniarzami; nowe czytniki na targach CeBIT 2010; niemieccy wydawcy zarabiają dzięki minioprogramowaniu na iPhone'a; loterie konsumenckie według nowej ustawy hazardowej; jak promować leki, żeby nie naruszyć prawa farmaceutycznego; nowatorskie metody promocji książek; Komorowski czy Sikorski - dwa sposoby na PR. Raport: marketing sportowy.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis