e-Kiosk.pl - Press 12/2013

czytaj

Press

12/2013 (30.11.2013)

Liczba stron: 182

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Jak „Fakt” przekroczył granice dziennikarskiej prowokacji; Jerzy Jurecki opisuje, dlaczego w Meksyku wciąż zabijani są dziennikarze; kto skąd odszedł i dokąd przeszedł; hackathony, sposób na pobudzenie kreatywności w firmach i poza nimi; Konrad Piasecki broni tezy, że Twitter nie stanie się Facebookiem; gry komputerowe to dobre otoczenie dla reklamy; oceniamy 11 polskich pism klubowych.

Dodatki: Panorama Reklamy, Konferencja Prasowa.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis