Bartosz Węglarczyk lawiruje miedzy byciem celebryta a dziennikarzem; rozmowa z ukraińskim publicysta Witalijem Portnikowem; w obawie przed przypięciem łatki antysemity polskie media nie podejmują tematu wyprzedaży pożydowskich nieruchomości; warsztat komentatora sportowego Sebastiana
Szczęsnego; Grand Press 2013 – relacja z gali; niemieckie redakcje tworzą międzymedialne grupy projektowe do tematów wymagających czasu i nakładów; celebryci obrażają się na fotografów, ale ci okazują swoja siłę; na czym portal Business Insider zbudował swoja potęgę w sieci; top 10 agencji reklamowych na Facebooku; wywiad zMarian Salzman, jedna z 25 najbardziej wpływowych osób w światowym PR; czy wprezesie McCann Worldgroup drzemie prawdziwy grizzly.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis