e-Kiosk.pl - Press 3/2014

czytaj

Press

3/2014 (28.02.2014)

Liczba stron: 116

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Strategia Michała M. Lisieckiego; jak zrobić biznes na łamaniu etyki dziennikarskiej; z czego wynika aktywność nadawców komercyjnych w walce z cyfryzacją radia; rozwój internetowych telewizji na Ukrainie; jak zachodni wydawcy pobierają opłaty za treści w sieci; kulisy pracy inżynierów wozów tv; przybywa widzów telewizji w Internecie; rozmowa z prezesem PBI Andrzejem Garapichem; kontrowersyjność jest podstawą wizerunku Magdy Gessler.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis