Dziennikarze wobec katastrofy w Smoleńsku i żałoby narodowej; czy są sytuacje kiedy dziennikarz powinien naruszyć zasadę tajemnicy dziennikarskiej; dokumentaliści i researcherzy – bez nich nie byłoby programów talk-show; czy prawo pracy uwzględnia specyfikę pracy dziennikarza; możliwości iPada pełniej mogą wykorzystać magazyny niż dzienniki; agencje fotograficzne próbują konkurować z tańszą ofertą w sieci; telewizyjni lektorzy walczą o należne im tantiemy; dobrze przygotowana infografika odda newsa lepiej niż tekst; „Trzeba mieć odwagę” – rozmowa Markiem Janickim, pionierem branży reklamy, byłym prezesem McCann Worldgroup; absurdalne warunki publicznych przetargów; tradycyjne wydawnictwa rywalizują o rynek custom publishing; top 10 sposobów marketingowych na zatrzymanie klienta; tematyczne sieci reklamy internetowej sztucznie dmuchają zasięg; miasta przekonały regiony, że można się skutecznie reklamować za granicą; czego pragną kobiety – marketing kobiecy wkracza do Polski.
Dodatek: Trendy CSR 2010.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.