e-Kiosk.pl - Press 4/2014

czytaj

Press

4/2014 (01.04.2014)

Liczba stron: 102

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Komputery same piszą artykuły; korespondenci na Ukrainie zmierzyli się z social mediami; dziennikarze podsumowują igrzyska; w Jarosławiu wykuwają dziennikarskie talenty; nowych tygodników lokalnych sposób na sukces; dziennikarze wskazują rzeczników partaczy; strategie obecności na Instagramie; fotoreportaż Michała Szlagi; nadawcy cichcem wycofują się z trójwymiarowej oferty; co działa, a co wręcz przeciwnie w japońskim Internecie; na co byli kreatywni zamienili reklamę; jak media pozyskują wielkomiejskiego odbiorcę.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis